Българска асоциация за управление на хора е неправителствена
организация с идеална цел, която е създадена, за да подпомага
и развива професионалистите в областта на управлението на хора.
Търсене:


преди 3 месеца
В подкрепа на бизнеса, БАУХ организира серия от уебинари по темата за управление в момент на криза

На 25, 26 и 27 март Българска асоциация за управление на хора организира в следобедните часове БЕЗПЛАТНИ уебинари, в подкрепа на бизнеса, по теми, касаещи справянето с управлението на хора и други ресурси по време на критична ситуация, по конкретно – COVID-19.



  • 25 март, от 15 ч. до 16.30 ч. „Как да управлявате себе си и да подкрепите екипа и компанията в периода на COVID-19?“

  • 26 март, от 15 ч. до 16 ч. „Силата на виртуалните екипи. Успешното разполагане на виртуални екипи е едно от основните ни оръжия за справяне с ефектите на COVID-19“

  • 27 март, от 15 ч. до 16 ч. „Towards the Digital Organization“


В първия ден от посочените дати /25 март/, от 15 ч. до 16.30 ч. ще може да се включите в уебинар на тема: „Как да управлявате себе си и да подкрепите екипа и компанията в периода на COVID-19?“


Водещи на виртуалното събитие ще бъдат Петър и Ирина Горялови, създатели на DreamersDo, водещ доставчик на услуги по устойчиво организационно управление за изпълнителни директори/собственици и мениджърските им екипи в България. Повече за тях: http://www.dreamersdo.net/content_files/pages/file/About%20DreamersDo.pdf


В програмата се включват следните подтеми:


∙             Кой е КЛЮЧЪТ, за да взимате решения не от мястото на страха и паниката, а от мястото на мъдростта в период на неизвестност?


∙             Кои са 5-ТЕ ОПОРНИ ТОЧКИ в организацията, които ще я подкрепят да премине устойчиво през “стрес теста” на COVID-19?


∙             Как да ИЗПОЛЗВАТЕ HR РОЛЯТА СИ, за да подкрепите компанията в тези 5 опорни точки?


Ирина и Петър ще споделят подходи, които са използвали включително в кризисни ситуации през последните 13 г. с управители и мениджмънт екипите им на компании-лидери в своите сектори в България в проекти от 50 000 до 500 000 лева. Подробна информация за тях и представянето им може да намерите ТУК.


Регистрирайте се ТУК до 23 март 2020 г.


Регистрацията е спряна!


На втория ден, 26 март, от 15 ч. до 16 ч. ще може да се включите в уебинар на тема: „Силата на виртуалните екипи. Успешното разполагане на виртуални екипи е едно от основните ни оръжия за справяне с ефектите на COVID-19“. Негов водещ ще бъде Петър Иванов, http://www.peter-ivanov.com/ основател на „Virtual Power Teams“, основен лектор и коуч за New Leadership.


В програмата се включват следните подтеми:


∙             Как да си поставим виртуалната визия и цели - Прагматични прозрения, доказани в бизнеса, академичните среди и НПО.


∙             Как да използваме уникалните силни страни и индивидуалност на всеки член на екипа.


∙             Как да установим структурирана комуникация - най-добрите практики за официални и неформални, лични и професионални аспекти.


∙             Как да създадете екипна харта - „договорът“ между членовете на екипа за използване и реагиране по жизненоважните канали за комуникация.


∙             Как да вдъхновите и поддържате Духа на победата във вашите разпределени отбори.


∙             Как да установим оптималната виртуална екипна култура за вашите проекти.


Още подробности може да намерите ТУК.


Регистрирайте се ТУК до 24 март 2020 г.


 


На третия ден, 27 март, отново от 15 ч. до 16 ч. ще може да участвате в уебинар на тема: „Towards the Digital Organization“, с лектор Филипе Карера, http://www.filipecarrera.com/


Уебинарът ще се проведе на английски език.


Topics:


∙             After effects of the Coronavirus in the workplace


∙             Leadership and new digital skills


∙             Remote and collaborative work


∙             New training models and audiences


∙             Challenges and opportunities of digital communication


For more info HERE


Register HERE till 25 March 2020




Уебинарите са безплатни и в тях могат да се включат всички желаещи!


Уебинарите ще се записват на видео, то ще се използва за целите на БАУХ.


Те изискват регистрация на посочените линкове – всеки регистриран ще получи инструкции и линк за включване към уебинара.






Copyright © 2020 БАУХ  | За реклама  | Контакти